Kimmich: “Zelfs verloren trainingspartijtje moet ik verwerken”
Joshua Kimmich ontwikkelde zich afgelopen seizoen sterk. Hij speelde een aardig aantal wedstrijden in het eerste elftal van Bayern München en ontving zelfs een eerste uitnodiging voor de Duitse nationale ploeg. “De druk is…
Lees verder op Voetbal Centraal: Kimmich: "Zelfs verloren trainingspartijtje moet ik verwerken"
