Nog geen Twente voor Bayern: “Had ik wel leuk gevonden”

MÜNCHEN – Stefanie van der Gragt treft met Bayern München in de Round of 32 van de UEFA Women’s Champions League Hibernian uit Schotland. Prima, denkt de verdedigster. “Dit is een loting met mogelijkheden”, merkt de voetbalster op…

Lees verder op Voetbal Centraal: Nog geen Twente voor Bayern: "Had ik wel leuk gevonden"

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *