Rauball ontevreden over start van Bundesliga
Reinhard Rauball heeft zijn grote onvrede uitgesproken over de start van het nieuwe seizoen in de Bundesliga. De competitieleider vond het openingsduel Bayern München – Werder Bremen (6-0) helemaal niks. ,,Bayern heeft keurig voldaan aan de verwachtingen maar ik ben geschrokken van de manier…
Lees verder op AD Sportwereld: Rauball ontevreden over start van Bundesliga
